کیانوش و سوگلکیانوش و سوگل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

✿ツ فــرشـــتـہـآے زندگے مآ ✿ツ

✿ツ اعتراض بابا جونی ✿ツ

1391/5/11 10:28
1,520 بازدید
اشتراک گذاری

وای قربونتون بره مامان جونی

امروز بابایی نرفت سر کار خودتون که میدونید برای چی

ای جونم مامان فداتون بشه که اینقدر دلبری میکنید

امروز با بابا جون کلا در حال بازی بودید

چقدم که این آقای بابا جون شما رو دوست داره

آخه تا میخوام قاززتون بگیرم یا دعوام میکنه یا تهدیدم میکنه

بـــــــه خـــــــــداااااحالا هر چی بگو سهم خودمه

بهلـــــــــــــــــــــــــــه

کلا اینکه بابایی عزیزو عشق مامانیتون امروز دو تا اعتراض اعلام نمودند

البته نه به این خشمی بیشتر اینجوری بود

بابا جونتون میخواد موزیک میم مثل مادر و بزاریم روی وبلاگتون

اما مامانی هر کار کرد نتونست کد سالمش و درست کنه

در نتیجه مامانه باهوش تصمیم گرفت موزیک دلنوشته از آلبوم بابایی آقای پرویز پرستویی بزاره

اما بابا جون تا شنیدش گفت :

این چیه مثلا وبلاگه بچه هاست غمناکه این عوضش کن شاد بزار...

مامانی هم مثل همیشه گفت چشم  اما تا پیداش کنم همین باشه

اعتراض دوم

از اونجایی که مامانی از 8 سالگی توی کار دوبله کودک بوده دیگه حرف زدن عادی یادش رفته

واسه همین بابا جون امروز بهم گیر داد و گفت :

با بچه ها درست حرف بزن اینجوری باشه که اینا اصلا حرف زدن یاد نمیگیرن

در کل مامان جون امروز کلا ضایع شد الان افسردگی گرفتیم

البته بابایی الان دلداریم داد و گفت عشقم دوست دارم خیلی

و الان مامانی ذووووووق مـــرگ شد

 

بغلآآآخ که مامان فدای خنده هاتون بشه عمر مامان

پ.ن : حرف های امروز بابایی :

آزی؟ بچه ها رو گاز نگیریاابرو

- سهم خوم ومیگیرم نیشخند

سهم تو فقط منم از خود راضی

بچه که شیر کوپنی نیست سهمیه بندی باشهزبان

- یعنی من از بچه های خودم سهم ندارم ؟آخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عروسک خانوم
8 مرداد 91 23:32
وای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چ قدر نازن
هزار ماشالا


سپاس عزیزه دلم از نگاه قشنگت و محبتت
مهتاب
8 مرداد 91 23:47
چقدر گلهای نازی داری تبریک هزارتا بوس اول دخملی گلت وبعد آقا پسر قند عسل


سپاس عزیزم از محبتت خانمی دخملی و پسملی هم براتون بوس میفرستن
مامان سویل
9 مرداد 91 10:38
چه دخمل وپسمل نانازی ان اینا والا حق داری گازشون بگیری اخ چون اگه منم بودم همینکارو می کردم


فدات عسیسم باباشون دعوام میکنه نمیزاره که نمیدونی چقدر شیرینن مامان فداشون بشه ای خدااا
مامي نسيم ( مامان ملودي )
11 مرداد 91 10:03
هيچ كس نگفت خانومي خيلي هنرمندي ها . من خودم هم چندين سال سابقه بازيگري تئاتر دارم و ليسانس بازيگري


واااااااااااااااای یه همکار پیدا کردم چقدر خوب راستش من توی صدا و سیما و سینما و تئاتر سالهاست فعالیت دارم خیلی خوشحال شدم
آسمونی ها
14 مرداد 91 11:44
من خیلی بچه هاتون رو دوست دارم مخصوصا سوگل که خیلی دلبره!


سپاس عزیزه دلم سوگلی و کیانوش هم خاله جون و خ دوست دارن امیدوارم به زودی نی نی شما رو ببینیم خاله جون
خاله ی نـــــــورا!
15 مرداد 91 0:37
مآمآنی اگه هنوز نسآختین کد آهنگ رو من بسآزمش برآتون
یه هدیه ی کوچولــو وآسه نی نی هـــآی خوآستنیتون


سپاس از مهرت عزیزه دلم باباشون گفته دعای معراج و بزارم سپاس خاله جون که به فکر نی نی هامون هستید
هانیه
17 مرداد 91 13:23
خدابراتون حفظشون کنه بازم به وبلاگ آلاسربزنید نظریادتون نره.


سپاس عیزم چشم حتما
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
18 مرداد 91 18:46
سلام مامان آزی جون.چه جوجه های ناز و خواستنی دارین.خدا براتون نگهشون داره.من همیشه فکر میکردم مادر یه دوقلو اصلا وقت آزاد نداره اما می بینم شما مامان با حوصله خیلی پرکارین.بهتون تبریک میگم.از همه مهمتر از حساسیت شما و همسرتون نسبت به وبلاگتون خیلی لذت بردم.
امیدوارم همیشه موفق و شاد باشین.
فرشته ها رو از طرف من ببوسین.


درود خانمی سپاس عزیزم صدفی شما هم خیلی دوست داشتنیه اتفاقا من هم مث یه آدم عادی وقت آزاد دارم البته همش از لطف شوهری جونه .سپاس گلم از مهرت فدات شم پیروز و تندرست باشید