کیانوش و سوگلکیانوش و سوگل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

✿ツ فــرشـــتـہـآے زندگے مآ ✿ツ

✿ツ این روزهای من ✿ツ

1391/5/10 12:29
1,379 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم زندگی را دارم جور دیگه ای تجربه میکنم
یه جور شیرین تر
 اینو هر بار که با شما بازی میکنم متوجه میشم
یا  هر بار که لحظه کوچیکی
برای خودم دست و پا میکنم  تا به خواب برم
یا وقتی برای لحظه های با شوشویی بودن هزار تا برنامه میچینم

یا زمانی که صبحها با چشمان پر از خواب

Sleepy Smileys
 
 

پوشک شما را عوض میکنم http://www.msnrules.com/emoticons/baby/baby_poop.gif
و شما با خنده و آغو اغونهای شیرینتون خواب را فراری میدینhttp://www.msnrules.com/emoticons/baby/baby_scream4.gif
یا وقتی فارغ از فکر کار و امورات زندگی و خستگی هاش
برای نهارمون غذا میپزم و نقش یه خانم خانه را بازی میکنم 
که داره  کم کم و با حوصله مادر بودن را یاد میگیره
یا وقتی منتظر شوهرکم تا از شما بگم Smiley
و با هم به بزرگ شدنتون به کارهاتون بخندیم
قدر لحظه لحظه های زندگی را الان بیشتر تر میدونم
و بیشتر تر از گذشته اونهارو حس میکنم
و باید اعتراف کنم که :
این جوری زندگی کردن بیشتر دوست دارم
و صد البته  این مدلی پست نوشتن را
 با پسرکی خوابیده  در آغوشم و دخترکی خوابیده روی پاهام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان محمد و ساقی
10 مرداد 91 13:30
سلام.خوبین؟عزیزم این گپ قاطی کرده حسابی.
عکسهاتون خیلی قشنگن.چه فرشته هایی دارین
روی ماه هر دوشون رو می بوسم.
وبلاگتون خیلی خوشگله.
از آشنایی با شما هم خیلی خوشحالم.


درود عزیزم بله امروز کلا سایت بهم ریخته
عکسهای شما هم پر از نشاطن به فرشته های شما که نمیرسن
ما هم 4 تایی نی نی های گلتونو میبوسیم
وبلاگ شما هم خیلی قشنگه مخصوصا این پست آخر
ما هم از آشنایی با شما خوشوقتیم خاله جون@};
سمی مامان امیرحسین و امیرعلی
10 مرداد 91 14:31
ماشالا به جفتشون.
وبلاگشون مبارک.


قربونت عزیزم سپاس خانمی
خاله جون
10 مرداد 91 16:50
سلام چه کوچولو های نازی دارین خدا حفظشون کنه
واسه کوچولوهای نازنازی


سپاس عزیزم نی نی های شما هم خیلی نازن
مامان آی سل
10 مرداد 91 23:48
سلام عزیز روز شنبه حتما مییام.کوچولوهاتون خیلی خوشگلن خدا براتون نگه داره.


از فردا هم توی اون یکی مسسابقه میتونید رای بدید عزیزم - سپاس خانم گلی
آتـــریــســا جــون
11 مرداد 91 8:31

بـه غـضـنـفـر مـيـگـن تـو كـه روزه نـمـيـگـيـری چـرا سـحـری مـيـخـوری ؟؟؟



مـيـگـه نـمـاز كـه نـمـيـخـونـم ، روزه كـه نـمـيـگـرم ، سـحـری هـم نـخـورم ؟؟؟



بــابــا مـگـه مـن كـافـرم !!! ...




D:
مامي نسيم ( مامان ملودي )
11 مرداد 91 10:08
گواراي وجودت عزيزم حس زيباي مادري من لينكتون كردم


سپاس خانمی من هم لینکتون میکنم
مامان امیر رضا
11 مرداد 91 12:00
منو لینک میکنی مامانی؟؟؟؟؟؟؟؟/


بله حتما آقا پسمل گل گلی
مامان امیر رضا
11 مرداد 91 12:01
وبلاگتون عالیییییییییییییییییه


سپاس خانمی از نگاه قشنگت و مهرتون
مامان محمد و ساقی
11 مرداد 91 12:47
سلام.امیدوارم که همیشه زندگیت شرین و شیرین تر بشه.
ای جان چقدر این پست رو قشنگ نوشتی.یکی تو بغلت و اون یکی رو پاهات.واقعا" بهشت زیر پاهات قرار گرفته.اون مسابقه دومی یعنی نی نی شلخته رفتم اونجا ولی عکسها برام باز نشد.من قبلا" اونجا رای دادم.نمیدونم باز هم میشه یا نه.
من عاشق عکسهای این دو تا فرشته ی نازم.



سپاس عزیزم صد در صد یکی از اون بهشتی ها خود شمایی گلم
منم خودم میرم عکس ها برام باز نمیشه اونجا
اما شنبه وبلاگ کودک من رای گیری شروع میشه
قربونت خانمی ساقی و محمد شیطون و از طرف ما ببوس
الناز(مامان بنیا
11 مرداد 91 13:15
این دو تا عسل واقعا جیگرن خدا نگه داره برات


سپاس عزیزم به قند و عسل شما که نمیرسن
الناز(مامان بنیا
11 مرداد 91 13:19
دوستم چه کمکی از من بر میاددددددددددد؟


اگر میشه به اون دو تا لینک بریدو به نی نی های ما رای بدید البته امروز رای گیری نی نی شلخته هست
شنبه رای گیری کودک من سپاس خانم گلی
مامان آرشیدا کوچولو
11 مرداد 91 15:17
ماشالله به این خورشید و ماه زیباتون مامانی گل کاشتید اونم 2 تا تولد نو گل های زندگیتون مبارک


سپاس عزیزم گل زیباتون و از طرف ما ببوسید
maryam
11 مرداد 91 17:42
سلام عزیزم نی نی های خیلی نازی داری


سپاس عزیزه دلم چشمای خوشگلت ناز میبینه
نگین
11 مرداد 91 20:17
ممنون که سر زدید وبلاگ قشنگی دارید میشه بگید چطوری میتونم کمکتون کنم



درود عزیزم سپاس از مهرت گلم:
امروز میتونی اینجا باید رای بدید به سوگل و کیانوش آدرس وبلاگمونم بزار
http://mamiparisa.persianblog.ir/post/3/
شنبه هم اینجا میتونی رای بدی به شماره 6 سوگل و کیانوش
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
نگین
11 مرداد 91 22:08
سلام رای دادم


سپاس عزیزم شنبه هم منتظریم
خاله ماهک مامانی سامیار
12 مرداد 91 15:39
سلام عزیزم چه فرشته های ناناسی داریخدا براتوننگهشون داره .ماشالا..................


سپاس خانم گل همینطور سامیار ناز شما رو خداوند حفظ کنه عزیزم
مامان آرینا موفرفری
12 مرداد 91 16:12
سلام عزیزم رفتم به دوقلوهای نازتون رای بدم اما روز رای گیری از شنبه شروع می شه حتما به گل های نازت رای می دم.


درود خانممسپاس عزیزه دلم از مهرت امیدوارم جبران کنیم خانم گلی:x:x:x:x
نایسل خانم
12 مرداد 91 21:05
وا الهی چقدر نازننن


سپاس خانمی امیدوارم خدا از اینا به شما هم بده
مامان امیرعلی
13 مرداد 91 3:17
ـــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯)
ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ (¯´v´¯)I love U...I love U...I love U(¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯)
ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ (¯´v´¯)I love U...I love U...I love U(¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯)
ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ (¯´v´¯)I love U...I love U...I love U(¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)


وووووووووووووووووااااااااااای خیلی قشنگه سپاس عزیزم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
13 مرداد 91 12:42
سلام گلممممممممممممم من میخوام رای بدمولی نمیدونم چه طوری




درود عزیزم سپاس از مهرت گلم
امروز میتونی اینجا باید رای بدید به سوگل و کیانوش آدرس وبلاگمونم بزار
http://mamiparisa.persianblog.ir/post/3/
شنبه هم اینجا میتونی رای بدی به شماره 6 سوگل و کیانوش
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
مامان رومینا
13 مرداد 91 13:10
چشم رای میدم.ولی رفتم عکس دوقلوهای خوشگل نبود؟!!!!


آره اون مسابقه نی نی شلخته آپدیت نشده اما مسابقه دو روی سکه شنبه دو قلو ها شماره 6 هستن
مامان رومینا
13 مرداد 91 13:33
باشه مامانی


مامان سبحان جون
13 مرداد 91 14:30
سلام عزیزم حتما میام سبحان کوچولو هم شرکت کرده شماهم بهش رای بدین میسی


درود خانمی چشم حتما عزیزم
مامان علی مرتضی
13 مرداد 91 15:17
سلام آزی جان خدا این کوچولو های نازو از چشم بد دور کنه به طور مفصل راجب سوالت توی قسمت پرسشو پاسخ صحبت کردم میتونی بری وسری بزنی با آرزوی سلامتی


چشم عزیزم سپاس از مهرت خانم گلی زنده باشی
مامان محمد و ساقی
13 مرداد 91 16:00
سلام عزیزم.تو قسمت پرسش ها خوندم که مریض شدی.خدا بد نده عزیزم.الان چطوری؟
آفرین با اینکه دوقلو داری ولی به هردوشون شیر مادر میدی.
ایشا... خدا بهت قوت و سلامتی بده.


درود عزیزم سپاس خانمی چیزی نیست فقط گلو درد دارم همین خدارو شکر خوبم
بچه باید شیر مادر بخوره دیگه
سپاس خانم گل امیدوارم شما هم همیشه تندرست و دلشاد باشی همراه شوشو جونت و دسته گل های نازت
مامان نازنین جون
16 مرداد 91 14:14
پست قشنگیه


سپاس عزیزم از نگاهت
مامی ماهان
20 مرداد 91 3:10
سلام
ماشاالله چه نازن
خدا حفظشون کنه براتون
من خیلی وارد نیستم
نمیدونم چطوری باید تو مسابقه به فرشته هاتون کمک کنم؟
عزیزم با افتخار لینک شدین اگر دوست داشتین شما هم لینک کنید


درود گلم سپاس از مهرت خانمی مرسی که اومدی چشم ما هم حتما لینکتون میکنیم عزیزم
r.memorial
25 مرداد 91 10:53
سلام
واقا خسته نباشی ... بزرگ کردن دو تا بچه اون هم دختر و پسر فکر کنم خیلی سخت باشه . البته خیلی هم شیرین !
امیدوارم روزهاتون همیشه قشنگ باشه


درود
سپاس از مهرتون نه اصلا سخت نیست من عاشقشونم روزهای شما هم سرشار از شادی سپاس که اومدید