کیانوش و سوگلکیانوش و سوگل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

✿ツ فــرشـــتـہـآے زندگے مآ ✿ツ

✿ツ یک شوخی خوشمزه با بابایی جون ✿ツ

1391/5/10 11:01
1,670 بازدید
اشتراک گذاری

قلبفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازقلب

 

 امروز برای دلجویی از شوهری جونم که دلخورش کرده بودم

یه سوپرایز خوشمزه دارم

به شما هم توصیه میکنم حتما به ادامه مطالب سر بزنید

 


 

 


آخ یادم رفت بگم

اونایی که ناراحتی قلبی و گوارشی دارن نگاه نکنن

 

قیافه مبارک شوهری الان مث این قند و نبات شده فکر کنم

شوهری جونم نماز روزه ات قبول

واااااااااااااای خو چیه خواستم شوخی کنم بابا

من رفتم فرار که الان شوهری میکشتم



عـــــــــــــــــاشقــــــــــــــتم نفســــم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
6 مرداد 91 18:06
سلام ممنونم که به ما سر زدید .نی نی های نازی دارید خدا حفظشون کنه.عزیزم ادرس کد بارش قلب و زیبا سازهای دیگه پایین وبلاگ است از اونجا وارد شوید.


سپاس عزیزه دلم بله چشم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
6 مرداد 91 18:07
برای نی نی های نازتون


سپاعزیزه دلم خوش اومدی
ملیکا زهرا
11 مرداد 91 23:22
عزیزم چه جوری کمکت کنم

از باغ گل


درود عزیزم سپاس از مهرت گلم
امروز میتونی اینجا باید رای بدید به سوگل و کیانوش آدرس وبلاگمونم بزار
http://mamiparisa.persianblog.ir/post/3/
شنبه هم اینجا میتونی رای بدی به شماره 6 سوگل و کیانوش
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
مامان فاطمه
11 مرداد 91 23:40
سلام ، مرسی از اینکه به ماسرزدید.
راستش بخوای دلم آب شدبا این غذاها و دسر های خوشمزه .حالاخوبه افطار کردم و گرنه ضعف می کردم


نوش جونت عزیزم
خاله ي اميرعلي
13 مرداد 91 16:19
سلام
خانومي كلا مارو افقي كردينااا داشتم جمله ي شهادتين رو ميگفتم اين شوخي با همسري بود يا زجركش كردن دوستان وبلاگي؟
نماز روزه هاتون قبول


=)) فدات خانمی آخه شوهری یه کاری کرده بود که اینجوری خواستیم از خجالتش در بیایم که در نتیجه مجبورمون کردن تک تک اینا رو براش درست کنیم
مامان غزل
18 مرداد 91 20:34
وای خانومی دست گلت درد نکنه گل کاشتی نی نی های گل و دوست داشتنیتئو از قول من ببوس خیلللللللللللللی نازن خداحفظشون کنه
راستی با دوقلوهای شیطونی که داری چطور به چنین وبلاگ خوشگلی میرسی آخه من با این یه وروجک نمیتونم به مطالب وبلاگم برسم


سپاس عزیزم از مهرت چشم حتما شما هم غزل خشگلو از طرف ما ببوسید 4 تا *
نه بابا اصلا شیطون نیستن خ آرومن نفس های مامان منم کار زیادی ندارم جز خانم خونه بودن فداتشم مرسی که اومدی گلم