کیانوش و سوگلکیانوش و سوگل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

✿ツ فــرشـــتـہـآے زندگے مآ ✿ツ

✿ツ ترانه این روزها ✿ツ

1391/5/29 19:36
3,637 بازدید
اشتراک گذاری

این روز ها مدام این ترانه رو براتون میخونم

یه روزی وقتی بزرگ شدین اگر این ترانه ها رو شنیدین smile emoticon kolobok

با خودتون میگید :

ااااای یادش بخیر این و مامانی واسمون میخوند

و ما هم گیتارش و داغون کردیم

سیمین بری گل پیکری آری

از ماه و گل زیباتری آری

همچون پری افسون گری آری

دیوانه ی رویت منم چه خواهی دگر از من

سرگشته ی کویت منم نداری خبر از من

 

هر شب که مه در آسمان

گردد عیان دامن کشان

گویم به او راز نهان

که با من چه ها کردی

به جانم جفا کردی

 

هم جان و هم جانانه ای امّا

در دلبری افسانه ای امّا

امّا ز من بیگانه ای امّا

آزرده ام خواهی چرا ؟ تو ای نوگل زیبا

افسرده ام خواهی چرا ؟ تو ای آفت دل ها

 

عاشق کشی ، شوخی ، فسون کاری

شیرین لبی ، امّا دل آزاری

با ما سر جور و جفا داری

می سوزم از هجران تو ، نترسی ز آه من

دست من و دامان تو ، چه باشد گناه من

 

دارم ز تو نامهربان

شوقی به دل شوری به جان

می سوزم از سوز نهان

ز جانم چه می خواهی

نگاهی به من گاهی

 

یارب برس امشب به فریادم

بستان از آن نامهربان دادم

بیداد او برکنده بنیادم

گو ماه من ، از آسمان

دمی چهره بنماید

تا شاهد امید من

ز رخ پرده بگشاید

 

 

فرشته های زندگیمون من و بابایی بی اندازه دوستتون داریمني ني شكلك

 

پسندها (1)

نظرات (43)

مامان بنیتا
29 مرداد 91 19:37
سلام
وای خدا خیلی نینی های نازی هستین


درود عزیزم
سپاس گلم از مهرت زنده باشی
مامان محمد و ساقی
29 مرداد 91 20:04
خیلیییییییییییی زیبا بود.
وای من عاشق عکساشونم.آفرین مامانی


قربونت برم من اگه بدونی چه بلایی سر گیتار بیچاره ام آوردن
مامان رومینا
29 مرداد 91 20:22
عیدتون مبااااااااااارک


عید شما هم مبارک عزیزمممممممم
مامان امیر حسین کوچولو
29 مرداد 91 21:06
سلام
این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم


درود گلم عید شما هم مبارک عزیزم سپاس خانمی
كتي(مامان آقا مهديار)
29 مرداد 91 21:14
اي جونممممممممممممممممم ماشالله
به اين گلاي خوشگلللللللللللللل
واي چه شعر زيبايي
راستي عيدتون هم مباركككككككككككككككك
طاعات قبول
بازم پيش ما بياييد
بوسسسسسسسسسسسس
براي جيگراي خاله


قربونت برررررم من عید شما هم مبارک خاله جون سپاس از مهرتون چشم حتما میایم
خاله مرمر
29 مرداد 91 21:26
وای خدا اینا چقدر ماشاالله نازن، دست مامانی و باباییشونم درد نکنه که این همه عکسهای خوشگل ازشون میگیرن


قربونت برم من عزیزم سپاس گلم از مهرت زنده باشی خانمی
امیر مهدی گوچولو
29 مرداد 91 21:41
سلام عالی بود
من چند تا مطلب بروز دارم حتما سر بزن
نظر یادت نره

______________$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$_____$____$_____$$$$$$__$$$$$$$$


قربونت برم عزیزم چشم حتما
مامان فاطمه
30 مرداد 91 0:14
عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک
متین مامی ایلیا
30 مرداد 91 2:57
آخی خیلی قشنگ بود مامانی


فداتشم سپاس گلم
ad,h lhlhk `hvsh
30 مرداد 91 3:25
خیلی نازن وبلاگت خیلی قشنگه
خدا بچه هات رو برات حفظ کنه


قربونت برم من سپاس عزیزم زنده باشی خانمی
r.memorial
30 مرداد 91 8:59
سلام
عید شما هم مبارک . کوچولوهای نازت رو ببوس
دوستتون دارم


درود عزیزم سپاس گلم عید شما هم مبارک
چشم حتما ما هم دوستون داریم گلم
مامان شایان
30 مرداد 91 9:02
ای جونم با اون عکسای خوشکل آخر هنرید بخدا


قربونت برم سپاس عزیزم از مهرت
مامان اریا و پریا
30 مرداد 91 11:42
سلام خدا این دو تا فسقلی خوشگل رو براتون حفظ کنه ماشالا خیلی با نمکن


درود عزیزم سپاس خانمی خدا نی نی های شما هم نگه دار براتون
مامان ثمین و سلوا
30 مرداد 91 12:06
سلام چه بچه های نازی خدا براتون نگه داره راستی وبلاگ قشنگی دارید


درود عزیزم سپاس گلم مرسی که اومدی
مامان تسنیم سادات
30 مرداد 91 15:34
سلام مامان فرشته ها عید رو بهتون تبریک می گم


درود عزیزم عید شما هم مبارک خانمی
مامان امیرسام
30 مرداد 91 18:43
ای جانم این دوتا فسقلی رو یه بووووووووووووووس محکم بکنید از طرف من.عکساشون خییییییییلی ناز بود.


قربونت برم من چم حتما ما هم میبوسیمتون زنده باشی گلم
مامان آیسا
30 مرداد 91 18:56
الهی قربون این دو تا فرشته ی ناز. مامانی خیلی خوش ذوقی ماشاالله. خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم


فداتشم عزیزم خدا نکنه سپاس گلم ممنم همینطور خانمی در خدمتم
zahra
30 مرداد 91 19:38
سلام عزیز دلم.
خوبی؟
یه چن روزی نبودم دلم برات تنگ شد آدرسمو عوض کردم لینک کن.
دوست دارم روی ماه بچه ها رو ببوس .منتظرتم


درود گلممم قربونت برم ما هم میایم آپ میکنیم میریم این چند روز مشغولیم دیگه ما هم دوستت داریم عزیزممم
چشم حتما
خاله ی کوثر
30 مرداد 91 19:58
چه فرشته های نازی .ممنون که به وبلاگ کوثر طلا سرزدید اگه افتخار می دید شما را لینک کنم.


قربونت برم عزیزم سپاس بله خوشحال میشیم ما هم لینکتون میکنیم
رادین عشق زندگی
31 مرداد 91 2:34
سلام رادینی ما تو یه مسابقه شرکت کرده اگه بهش رای بدین ممنون میشم

اینم عکسش شمارشم شماره 25 ممنون از همگی

اینم لینک مسابقه

www.koodakeman91.niniweblog.com\post203.php

مهلت رای گیری تا فرداس من دیر خبر دار شدم ممنون میشم دوستی جونم اگه بری بهم رای بدی


درود عزیزم چشم اگه رای نداده باشم قبلا چشم

مامانی درسا
31 مرداد 91 2:35
عیدتون مبارک ...... انشاالله همیشه سالم باشی و شاهد بزرگ شدن و به ثمر رسیدن آقاپسر و گل خانمت ...... خدا حافظشون باشه


عید شما هم مبارک عزیزم سپاس گلم زنده باشی
مامان امیرسام
31 مرداد 91 4:23
مامانی امیرسام کوچولو لینکتون کرده.بهش سر بزنید


قربونت برم ما هم لینکتون مینکیم عزیزم
دخترم عشق من
31 مرداد 91 8:57
ماشالله چه بچه های نازی . خدا حفظشون کنه . عیدتون مبارک و عباداتتون قبول . از طرف من کیانوش و سوگل جان رو ببوس


فداتشم خانمی زنده باشی عید شما هم مبارک چشم عزیزم حتما
مامان ابوالفضل
31 مرداد 91 10:36
سلام عزیزچه کوچولوهای نازی .زیرسایه مامان وبابا انشالله 200ساله بشناز طرف من ببوسشون.


درود عزیزم قربونت برم زنده باشی گلم چشم حتما
مامان باران
31 مرداد 91 12:35
سلام به دوقلوهاي خوشگل خاله ، عزيزم عكساتون خيلي نازه ، سوگل خانوم كه ديگه نگو دل ما رو خيلي برده ، كيانوش جونم كه ديگه با اين تيپش كشته ما رو ، اميدوارم هميشه سلامت باشن البته زير سايه مرتضي علي و بعدم پدر و مادر گلشون


درود خاله جووووون فداتشم سپاس از مهرت زنده باشی گلم
آرتمیس
31 مرداد 91 14:13
سلام ,دوقلوهای خیلی نازی دارین,باافتخار لینکتون کردم


درود عزیزم سپاس گلم ما هم لینکتون میکنیم
مریم مامان ارشیدا
31 مرداد 91 15:02
نمیدونم چند بار گفتم عاشق سوگل و کیانوش هستم اما واقعا دوستشون دارم. راستی ازی جون این عکسهای خوشگل کار اتلیه هست یه هنر خودته؟ روی ماهشون رو ببوس


قربونت برم من مریم جونی شما همیشه به ما لطف داری عزیزمممم
مریم گلی مگه بهت نگفته بودم من خودم کارم عکاسیه این دو تا توی آتلیه یکی از دوستانه
میبوسمت گلمممممم آرشیدای نازم و از طرف من ببوس
مهتاب (مامان خانمی
31 مرداد 91 18:32
آزی جون مثل همیشه جالب بود و دلنشین. عکسها خیلییییییییییییییییی قشنگ اینبرای سوگل اینم
کیانوش اینم برای مامانی


ااااااااااااای جوووووونم قربونت برم عزیزمممممم
زنده باشی گلم یه عالمه
برای خاله جون
مامان بابای الیسا
31 مرداد 91 23:11
سلام عزیزم چه نی نی های خوردنی و مامان با احساسو خوش سلیقه ای و چه عکس های نازی .این عکسا کار کیه؟


درود گلم قربونت عزیزم عکس ها هم کار خودمه هم دوستان در آتلیه
مامان سونیا
1 شهریور 91 8:32
ماشالله چقدر این عکسا خوشگل شده آدم میخواد گازشون بزنه بخوره این خوشگلها رو


فداتشمممم عززززززیزززممممم
آرزو مامان نیکی
1 شهریور 91 9:16
عاشق این آهنگم
عکساشونم عالی شده
نی نی ها رو ببوس


قربونت برم من عزیزم سپاس خانمی چشم
مامان ترنم
1 شهریور 91 11:04
دو قلوهاي خوشگل! متشكرم كه تولد گلم راتبريك گفتيد. صميمانه دوستتان دارم و برايتان آرزوي سلامتي


سپاس خاله جون امیدواریم دخملیتون 10000000000 سال زنده باشه
ماِئده
1 شهریور 91 16:16
من قربوووووون اینا بررررررم


خدا نکنه عزیزم زنده باشی
سیدمهدی
1 شهریور 91 19:44
سلام . عیدتون مبارک من از این آهنگ خیلی خوشم میاد مرسی از شما


درود - این آهنگ و امیر عزیزم به من تقدیمش کرده و هر دومون خیلی دوسش داریم واسه همین گذاشتیمش روی وب بچه هامون
عمو جون مرسی که اومدین
مامان محمد فرهام
1 شهریور 91 23:53
سلام عزیزم
کوچولو های نازی دارین وب زیبایی هم دارین
اجازه لینک میدین
ممنون میشم به ما هم سر بزنید


درود گلم سپاس از مهرت خانمی بله حتما ما هم لینکتون میکنیم
نهال
2 شهریور 91 2:32
قربون نینی نازا برم من مامان سحرنازم اسم دخترم نهال باباش راضی نمیشد ازش آتلیه عکس بگیریم میگفت زوده اما حالا با دیدن عکس نینی نازا شما هوله که بریم زود تر عکس بگیریم راستی 2تا ووروجکت و از طرف من و نهال ببوس


فداتشم عزیزم اتفاقا به نظر من و امیر باید از لحظه لحظه بچه ها عکس بگیریم
پس منتظر عکسای خوشگل نهال جون هستیمممم
خاله جون
2 شهریور 91 11:38
سلام
ممنون که اومدید
وای که چه کوچولوهای نازی هستن
فک کنم اصلن حوصلتون سر نره با این نینی های ناز و خوشکل
با اجازه من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتید من رو هم لینک کنید
مرسی


درود خانمی بله حوصلمون که اصلا سر نمیره به لطف خدا با وجود اینا
سپاس عزیزم ما هم حتما لینکتون میکنیم خاله جووون
آسمونی ها
2 شهریور 91 12:37
سلام آزی جون
خوبی گلم؟
کم پیدایی ؟!
نیستی؟!
دلم برات تنگ شده

دسته گلات خوبن؟
از طرف من ببوسشون

راستی
از این به بعد پستای من رمزدار میشه.
رمزشو برات خصوصی میذارم.

یه دنیا بوس برای یه دوست که دنیای دوستشه



درود گلم فداتشم من از دست این وروجکا زیاد وقت نمیکنم بیام دل منم برات خ تنگ شده عزیزم
بله این دو تا نخود حالشون خوبه خوبه چشم خاله جون
باشه عزیزم حتما میام میخونمشون
فداتشم که اینقده مااااهی عزیزممممممم
مروارید
2 شهریور 91 21:55
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
من ی وب دیگه هم دارم.بهم سربزن...


چشم خاله جوووون میایم دیدنتون
زهرا
2 شهریور 91 23:23
وای چه عکسای بامزه ای بخورم شما رو


قربونت عزیزم بوووس واسه خاله جوووون
انا
3 شهریور 91 18:03
دارم می می رم چقدر اینا ناز شدن عزیز دلم!!!!!!!!!!!!!!!!!!


قربونت بررررممممم من عزیزم زنده باشی
امیر علی پسر اژدها سوار
4 شهریور 91 8:05
فداتون بشم من شما چقدر ناز دارین ای جانم خیلی خوشتیپین


زنده باشی خاله جون سپاس از مهرتون
مامان سها
4 شهریور 91 12:00
جیگریا ... نانازیا ...
هزار ماشالا و الله اکبر ...
بوس برای دو تائیتون


سپاس عزیزم از مهرت فداتشم زنده باشی