کیانوش و سوگلکیانوش و سوگل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

✿ツ فــرشـــتـہـآے زندگے مآ ✿ツ

✿ツ خونه آقا جون و عزیز جون ✿ツ

1391/5/13 16:03
1,624 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بابا جون مسابقه بدمینتون داره و دیر وقت میاد

واسه همین ما میخوایم بریمsmile emoticon kolobok خونه آقا جون

من هم دارم براتون این ترانه همیشگی رو میخونم

تا رضایت بدید و بیاید حاضر بشیم کوکولوهای با مزه و دست داشتنی

زلف سیاه خوشگلت بوی دل و گلاب میده
نسیم صبحدم داره زلفاتو پیچ و تاب میده
وقتی باهات حرف میزنم چشات به من جواب میده
آخرش این خوشگلیات دسته گلی به آب میده
به به به چه دلبری
از همه خوشگلا سری
میون گلهای قشنگ
از همه گلها بهتری
تو در بهار زندگی
رنگ گل و چمن داری
گل گلستان منی
تو بوی نسترن داری
میون زلفای سیات
سنبل و یاسمن داری
به به به چه دلبری
از همه خوشگلا سری
میون گلهای قشنگ
از همه گلها بهتری
تو از نشون دلبری
به من بگو چی کم داری
خوشگلی و با نمکی
هردو رو روی هم داری
عاشقی مثل من داری
دیگه بگو بگو چه غم داری
با اون لبای غنچه ی
بگو بگو بگو دوسم داری
بگو بگو بگو دوسم داری
به به به چه دلبری
از همه خوشگلا سری
میون گلهای قشنگ
از همه گلها بهتری

دعا کنیددعا کردنبابا جون امشب برنده بشه 446219_prispallsmile.gif510520_phil_45.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمد و ساقی
13 مرداد 91 17:09
خدا رو شکر که خوبی.
چه شعر قشنگی میخونی.این عکسشون چه نازه.
ایشاا... بابایی امشب اول میشه.


فدات عزیزم بابایی همیشه واسه ما قهرمان هست
مامان محمدجان
13 مرداد 91 18:26
سلام عزیزم
ماشالله هزار ماشالله به این دوتا نفس طلا
امیدوارم باباجونی این دوتا نبات برنده شه
خوش خبر باشی آزی جون


درود گلم
سپاس عزیزه دلم اما بابا جونی برنده نشد ولی همیشه واسه ما قهرمانه
امیرمهدی کوچولو
13 مرداد 91 19:29
سلام .
جالب بود.
ممنون از اینکه به من سر زدید.باز هم بیایید.
من شما را لینک کردم. لطفا من را هم لینک کنید.


درود خانمی سپاس از مهرت چشما حتما جزو لیست دوست جونی ها قرار میگیرید
مسابقه نی نی شلخته
14 مرداد 91 13:43
سلام عزیزم ممنونم از شرکتت در مسابقه نی نی شلخته . عزیزم متاسفانه عکسهای کوچولوهای گلت باز نمی شن براتون پیغام گذاشته بودیم گویا ندیده بودی لطف می کنی عکسهای گلت را مجدد بفرستی یا تو وبلاگت بزاری و بهم خبر بدی که بتون برای مسابقه کپی کنم. منتظر حضور گرمت هستم


http://www.niniweblog.com/upl/lavashak/13440720591.jpg?18
درود خانمی من پیامتون و ندیدم پوزش گلم
اینم لینک عکسشون عزیزم سپاس از مهرت بی خبرم نزارید
فری
14 مرداد 91 20:31
سلام مامانی جون
الهی قربون اون جوجو هات برم من
خیلی دوسشون دارم
من که عاشقشون شدم
الله و اکبرشون بشه
ما شالا
از طرف من هزار تا بوس
برام دعا کن فرشته


درود عزیزه دلم زنده باشی خانمی فرشته ها هم شما رو دوست دارن X: چشم شما هم ما رو دعا کنید
اميرمسعود
15 مرداد 91 10:42
سلام، راستش من تازه نظراتمو ديدم و همونطور كه گفتين چه بابايي برنده بشه و چه نه هميشه براي خانواده روي سكوي اول ايستاده ...


سپاس عزیزم از مهرتون زنده باشید
مامان نازنین جون و داداشهاش
30 مرداد 91 17:17
ماشاالاه به این دو تانی نی های نازت.انشا الاه صد سالگی شونو ببینی. وبلاگشونم که خیلی قشنگه.ولی به قول باباشون که نوشتی هم اهنگ وبلاگشون وهم مطلبهاشونو شادتر کن خواهر. در ظمن به وبلاگ نازنین جونم هم سر بزن خوشحال میشیم


قربونت عزیزم زنده باشی خانمی اتفاقا آهنگ محبوب باباشون و گذاشتیم اون قبلیا رو گفته بود عوض کنیم اما چشم در خدمتتونیم