کیانوش و سوگلکیانوش و سوگل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

✿ツ فــرشـــتـہـآے زندگے مآ ✿ツ

✿ツ اولين یادگاری بابا جوني براي فرشته های نازنينم✿ツ

1391/5/13 23:29
537 بازدید
اشتراک گذاری

يادش بخير

من و ماماني اون موقع ها كه شما به دنيا نيومده بودين

هميشه در مورد شما حرف ميزديم 

چه روزاي خوبي بود يادش بخير

يادتون نره من و ماماني خيلي منتظر شما بوديم كه به اين دنيا بيايد smile

وقتش که شما به دنيا اومدين من از همه خوشحال تر بودم dance3.gif

چون از يه طرف خدا شما رو به من داده بود connie_37.gif

و از طرف ديگه ميديدم ماماني از هميشه خوشحال تره .

بچه ها جونم قدر ماماني رو بدونيدconnie_feedbaby.gif

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
10 مرداد 91 8:18
فداتون بشم چقد شما دو تا نازید


سپاس خاله جون نی نی های نازتون چطورن ؟؟؟؟؟ ببوسیدشون از طرف ماX:
مامي نسيم ( مامان ملودي )
11 مرداد 91 10:04
خيلي زيبا نوشتيد آقاي پدر


سپاس بانو
نانی
11 مرداد 91 12:42
نااااااااااااااازی خدا حفظشون کنه. ممنون که بهمون سر زدین


سپاس عزیزکم پسملی شما هم خیلی نازه
مامان ریحان عسلی
13 مرداد 91 13:03
سلام
خدا براتون نگه داره دو قلوهاتونو ماشالا که تپلی هم بودن
در مورد شیر دادنتم با خیال راحت شیرتو بده و فقط یه ماسک بزن
من تو آذر 89 زایمان کردم فک کن سزارین شده بودم سرما هم خورده بودم یه نی نی تازه متولد شده هم داشتم تو اون شرایط ریحانه رو شیر می دادم الان ماشالا بچه هاتون بزرگ شدن یه وقت گول نخوری که شیر خشک بدیا


درود عزیزم سپاس گلم و امیدوارم خداوند دختر شما هم حفظ کنه
ماسک مگه میزارن بمونه میکشن همش
منم سزارینی بودم نه اصلا ما به هیچ وجه جز شیر خودم بهشون نمیدیم اصلا
سپاس گلم از راهنماییت
مامان محمد فرهام
14 مرداد 91 12:26
سلام باشه اما شماره عکس ها رو پیدانکردم
برام بذارید تابرم قسمت نظرات برای شما رای بدم


عزیزه دلم آدرس وبت اشتباهه اررور میده شماره 6 سوگل و کیانوش اسمشونم بنویسی قبوله
مامان محمد فرهام
14 مرداد 91 12:27
سلام باشه اماشماره عکس رو بدین من پیدا نکردم
تا برم رای بدم


شماره 6 عزیزم
مامان شیدا
18 مرداد 91 11:17
قربونتون برم عسلی ها . مامانی من درخواست دوستیتون رو توی نی نی گپ دیدم . با افتخار لینکتون کردم . خوش حال میشم لینکم کنید . به ما هم سر بزنید .


خدا نکنه عزیزم زنده باشی چشم حتما خانم گل لینکتون میکنیم اما آدرس وبتون و نزاشتید که
زهرا از نی نی وبلاگ213
18 شهریور 91 9:43
الهییییییییییی چقدر این غنچه ها نانازند به خدا


سپاس عزیزم از مهرت
زهرا از نی نی وبلاگ213
18 شهریور 91 9:44
تبادل لینک؟
خبر بدید


لینکتون میکنیم