کیانوش و سوگلکیانوش و سوگل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

✿ツ فــرشـــتـہـآے زندگے مآ ✿ツ

✿ツ تکرار یک اتفاق ✿ツ

1391/6/2 15:24
2,954 بازدید
اشتراک گذاری

شاخه های گندمم

پارسال همچین روزی یک ماهه شده بودید

عروسک های من همین الان که دارم این مطلب و مینویسم دقیقا شما :

فرشته های زندگی مامان و بابا

ماهگی = یک سال و یک ماه و یک روزِ شدنتون  مبارک

خدایا شکرت برای تمام این لحظات زیبا که گذشت

دو قلو های نازمون :

بابا و مامان خیلی دوستوووون دارن

 

 

 ب.ن : کلمات  وکارهای جدیدتون :

یاد گرفتید مامان و بابا رو میبوسید که الهی قربونتون بشمممم 847020_l_girl_kiss.gif

آقا کیانوش یاد گرفته میگه : بی بیلم  یعنی بیا بریم

سوگلی خام یاد گرفته : تا میبینه نشستیم پای لپ تاپ smile emoticon kolobok

4 دست و پا تند تند میاد طرفمون و میگه اوووو smile emoticon kolobok

مثلا داره ما رو میترسونه تا لپ تاپ و بدست بیاره کوکولوهای بامزه ودوست داشتنی

قربون دختر زور گوی بابایی بشم

آویزون میشه روی لپ تاپ و میگه : بیی یعنی ببینم کوکولوهای بامزه ودوست داشتنی

کار بدی هم که یاد گرفتید عصبانی میشید داد میزنید و میگید  اَاَاَاَsmile emoticon kolobok

وقتی مامانی لباس میپوشه با بغض پشت سر هم میگید ماما ماما

و دستاتونو میبرید بالا که بغلتون کنه

وقتی هم بابایی میخواد بره سر کار

سوگلی بابا براش بای بای میکنه و مگیه بَا با دَدی

آقا کیانوش هم بابایی رو تا پشت در بدرقه میکنه و بای بای میکنه

هر روز دارید بزرگتر و شیرین تر میشید

خدایا شکرت

پسندها (1)

نظرات (32)

مامان ساینا
2 شهریور 91 13:56
وای که چقده شماها نازین.
یک سال و یک ماه و یک روزگیتون مبارک.


سپاس خاله جوووونی زنده باشی
مامان محمد و ساقی
2 شهریور 91 14:11
سلام عزیزم.خوبی گلم.13 ماهگی فرشته ها مبارک باشه.ایشا... همیشه سلامت و خوشبخت باشید.


درود عزیزه دلمممممم فداتشم که همیشه بهمون سر میزنی
مامان محمد و ساقی
2 شهریور 91 14:25
آزی جون دلم میخواد شما و فرشته های نازتو ببینم.
ماشا... چه اکیپی هستینا.حتما" بهتون خوش میگذره.الان هم اینجا بارون میاد هوا عالیه.نمیدونم شرایطشو داری یا نه ؟دوست دارم ببینمت عزیزم.


قربونت برم من اگر بتونیم حتماااا من خیلی دوست دارم ببینمتون تا رهبرای گروه چه تصمیمی بگیرن
مامان محمد و ساقی
2 شهریور 91 14:46
خصوصی


قربووووونت برم من سیو میکنم حتما باهات تماس میگیرم
امیدوارم بشه ببینمت خانم گلی
عاطي
2 شهریور 91 15:09
هزار ماشالا چقدر ماهن ني ني هات. ايشالا روزي برسه كه تاريخ 101 سالگيشون ثبت بشه بووووس


قربونت عزیزم زنده باشی خانمی سپاس
عاطي
2 شهریور 91 15:10
من با اجازه لينكتون كردم


ما هم لینکتون میکنیم
پگاه مامان آرتین
2 شهریور 91 15:21
سلام عزیزم.زنده باشن چه عروسکای نازی .ماشالا.ببخش عزیزم من یک ماه توسایت نیمدم.حالا پیامتون دیدم.من لینکشون می کنم.عکسای جدیدآرتینم ببینید.ممنون


درود عزیزم قربونت برم سپاس گلم ما هم لینکتون میکنیم الان میایم میبینیم
مامان هانیه
2 شهریور 91 16:11

m-h-f.niniweblog.com


سپاس گلم
Windysmith
2 شهریور 91 18:10
عزيزم آپم بيا وبلاگم


چشم گلم
انا
2 شهریور 91 19:22
مثل فرشته میمونند


خیلی نازند فرشته های روییایی!!!!!!!!!!


فداتشم عزیزمممممممم سپاس گلم
فاطیما
2 شهریور 91 22:19
وای چقد نازن این فرشته کوچولوها.تولد 1 سال و 1 ماهگیتون مبارک


سپاس عزیزه دلممممممممم
ilijoon
2 شهریور 91 22:23
يكسال ويكماهگي تون مبارك فرشته كوچولوها


سپاس خاله جووووونی
ilijoon
2 شهریور 91 22:23




نهال
3 شهریور 91 2:02
سلام عزیزم کوچولو های خاله خوبن؟ راستی میگم این آهنگ و دانلود کن یه آهنگ مادرانست خیلی قشنگه
اینم لینکش
http://riaziyat90.blogfa.com/post/288

اگه باز نشد این و سرچ کن
دانلود موزیک نوازش مهسا
نینی ناز های خاله رو هوارتا ببوس


درود گلم خوبن سلام دارن عزیزم فداتشم سپاس گلم که به فکرمی دارم گوش میکنمش چقدر قشنگه
مامان لنا
3 شهریور 91 5:25
خیلی نازین شما عسلهای خاله ماشاا... خوش به حال مامانی شما


فداتشم عزیزم زنده باشی خاله جووون
زینب(عمه آرتمیس)
3 شهریور 91 11:45
سلام, ماشاا... به قدری نازن که من وآرتمیس از دیدنشون سیر نمی شیم.در ضمن ایده های قشنگی برای عکساشون دارین


درود قربونت عزیزم سپاس از مهرت بوس برای خودت و دختر ماهت
سمانه
3 شهریور 91 14:54
ماشالله آزی جوون با وجود اون دوتا فرشته شیطون وبلا چه حوصله ی داری؟!راستی نتیجه مسابقه چی شد ؟


قربونت عزیزم مسابقه شنبه شروع میشه
مامان متین
3 شهریور 91 14:56
سلام به خوشگلای خودم.1 سالو 1 ماهگیتون مبارک. ایشالله همیشه تنتون سالم باشه و کنار مامان و بابای مهربون همیشه شاد باشید.


سپاس خاله جون از مهرتون زنده باشید
مامان آناهیتا
3 شهریور 91 17:44
سلام
وای که شما ها چقدر ناز هستین . وای من عاشقتونم دو قلو های ناز
خوش به حال شما که دو قلو دارید از طرف من ببوسشون
به شما هم خسته نباشید میگم مامانی


درود عزیزم
سپاس عزیزم از مهرت ما هم میبوسیمتون
فداتشم گلم
Windysmith
3 شهریور 91 17:45
مرسي عزيزم از نظرت. موافقم با عينكت تو حلقم. باحال بود


فداتشم خانمی
مامان سبحان جون
3 شهریور 91 17:49
سلام مامی ازی جون سبحان جون منم تو مسابقه شرکت بده میسی ادرس عکسش کی باید بفرستم


زودتر بفرستید شنبه شروع میشه مسابقه
مامان نازنین جون
3 شهریور 91 20:29

چه عکسای نازی


فداتشم
مریم مامان ارشیدا
4 شهریور 91 9:48
ای جانم گوله نمکها رو ببین با این شیرین کاریهاشون


قربونت برم من عزیزم دلم برات تنگ شده
مامان رهام
4 شهریور 91 11:19
ای جانم چقد ناناسن
آزی جون میشه یه کم بیشتر توضیح بدی بابت مسابقه تا حالا شرکت نکردم .........باید پست بزارم و عکس مورد نظر و اونجا بزارم درسته؟


عزیزم عکس و بزار توی وبت من میگیرم فقط سریع تر شنبه شروع میشه
مهتاب
4 شهریور 91 13:40
جانم


فداتم
مامان زهرا
4 شهریور 91 15:52
ممنون خاله که بهمون سر زدین
هزار ماشالا چه بچه های نازی
ایشالا همیشه شاد و سالم باشید
با اجازه لینکتون کردم


سپاس عزیزم زنده باشید ما هم لینکتون میکنیم
مامان ریحانه جون
5 شهریور 91 17:06
تکرار خاطرات خوب همیشه قشنگه... به خصوص که این تکرار کارای فرشته های کوچیک ما باشه....


بله عزیزم حق با شماست واقعا شیرینه
آرزوی من
6 شهریور 91 18:45
ای مامی چرا خبر نداری جشن یک ماهگی قرار بگیرید منم میخواستم تبریک بگم خوب

اشکال نداره .. تولد یک ماه و چهار روزگیتون مبارک
آپم


عمو جون سوپرایز بود دیگه
سپاس عمو جووونی
arshin googooli
17 شهریور 91 19:44
salam azi joon. arshin too mosabegheye ninihaye bahejab ke sepide joon too weblogesh gozashte sherkat karde age mayeli be webloge zir boro va dar soorate tamayol be arshin ray bede.raygiri az shanbe 18 shahrivar ta doshanbe 20 shahrivar hast.www.koodakeman91.niniweblog.com


چشم عزیزم حتما میرم
مهدیس
19 شهریور 91 11:52
-----$$$____________$$$$$
_$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$-_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_-(▒)(█)(▒)
____$$__-_(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$-_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
تقدیم به شما خاله عزیز .... خاله جون میری به این ادرس زیر و تو قسمت نظراتش به من که شماره ام 6 هست رای بدی؟
http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
فقط تا فردا وقت داریما!!!!


چشم عزیزم
مامان آوينا
20 شهریور 91 10:14
خيلي نازن .خاله آوينا هم دوقلوي 5 ماهه داره كه خيلي بامزه هستن. با اجازه لينكتون ميكنم خوشحال ميشيم بهمون سر بزنيد. راستي هنوزم ميشه تو مسابقه شركت كرد؟(آوينا عشق مامان و بابا)


سپاس عزیزم خدا حفظشون کنه برای خواهرتون و همینطور دخترتون و برای شما ما هم لینکتون میکنیم
نه عزیزم زمان ثبت نام تمام شده
مامان ثنا
21 شهریور 91 2:32
سلام من مامان ثنا سوگلی مامان و بابا هستم.خیر بچه هات را ببینی خیلی ماهند.دو تا کمک از شما میخواستم.چون من تازه اول راهم خیلی چیزها را نمی دونم.1عدد 13ماهگی که تو یست هست را از کجا گذاشتید.2نمایش سن نی نی به ماه و روز و ساعت و دقیقه بالای وب را باید چطوری گذاشت.شرمنده دوستتون دارم.فرشتهای زندگی.


عزیزم آدرس وبتون نبود که توضیح بدم اعداد و از سایت های شکلک گرفتم و گزارش سن نی نی در قسمت نی نی من در مدیریت وبلاگ هست میتونید فعالش کنید