کیانوش و سوگلکیانوش و سوگل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

✿ツ فــرشـــتـہـآے زندگے مآ ✿ツ

✿ツ مسابقه دو روی سکه ✿ツ

1391/5/8 10:27
3,756 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره نفس های من توی مسابقه شرکت کردن

مسابقه  دو روی سکه به این صورت که:

عکس گریه و خنده نی نی میفرستید

و بعد دوست جونی ها میرن و رای میدن

دوست جونی ها ؟؟؟؟ مامانی ها ؟؟؟؟ بابایی ها؟؟؟؟

بهمون رای میدین؟؟؟؟؟

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

فرشته روز شنبه فرشته

در وبلاگ کودک من

به ✿ツ کیانوش و سوگل فــرشـــتـہـآے زندگے مآ ✿ツ

اگر دوست داشتید رای بدید و به بقیه هم خبر بدید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

سپیده
9 مرداد 91 21:39
سلام خانمی. عکس کوچولوهاتون رو تو مسابقه شرکت دادیم. برای رای بیشتر بهشون تبلیغ کنید.


سپاس عزیزم از مهرتون چشم حتما
سیما...مامان ماهان
10 مرداد 91 0:06
سلااام...هزاااز ماشششششالااااا

خداحفظشون کنه عزیزممم...


درود عزیزم سپاس خانمی خدا ماهان جونم واسه شما نگه داره تندرست و دلشاد
مریم مامان ارشیدا
10 مرداد 91 0:17
آزی جان من به این لواشکهات رای دادم. انصافا هم حق اینهاست که برنده بشن
تبلیغشون رو برای دوستهام هم میفرستم


فدات مریم گلی آرشیدا جون شرکت کنه که رای نداده برنده میشه قربونش بره خاله


مریم مامان ارشیدا
10 مرداد 91 10:15
عزیزم از وبلاگ کودک من پیغام اومد که رای گیری از روز شنبه شروع میشه. من دوباره شنبه رای میدم شما هم تو تبلیغاتت بنویس شنبه. اینجوری رای ها رو از دست نمیدی


چشم عزیزم انجام شد سپاس خاله جونی موطلایی از طرف من ببوس قازم بگیر
مهتاب
10 مرداد 91 10:16
حتما به این دوتا قند عسل رای میدم


سپاس خاله جونی
niki
10 مرداد 91 16:37
منـ کهـ بهـ کوشولوهآیـ شمآ رایـ میدمـ حتما


سپاس عزیزم مسابقه شنبه است منتظرتونیم خانمی
لیلا مامان آرمین
10 مرداد 91 17:31
خدا اااااااااااااچه گلهای با مزه ای . چشم حتما بهشون رای میدم. شما هم اگه دوست داشتید به آرمین من رای بدید.


چشم حتما عزیزم سپاس گلم
سمانه
10 مرداد 91 18:02
سلام مامان صدراهستم چه جوری باید رای بدم


درود عزیزم شنبه برید به این لینکی که گذاشتم و رای خودتون و بدید
مامان ریحان عسلی
10 مرداد 91 18:23
سلام
خدا دو تا نی نی هاتونو براتون حفظ کنه
مرسی که به ما سر زدید
چشم میرم بهشون رای میدم


سپاس از مهرت عزیزه دلم
باران
11 مرداد 91 0:47
سلام من بهشون رای دادم خدا حفظشون کنه براتون


درود عزیزم سپاس عزیزکم از مهرت
سیما مامان هلیا
11 مرداد 91 10:02
چشم حتما بهشون رای میدم


سپاس خانم گلی
مامي نسيم ( مامان ملودي )
11 مرداد 91 10:06
حتما بهتون راي ميدم من


سپاس عزیزم
مامان احسان
11 مرداد 91 10:38
سلام چشم عزیزم حتما


سپاس خانم گلی
مامان امیر علی
11 مرداد 91 11:13
ای جانم بوس به هر دو گل شمااااااااااا


4تا بوس از طرف ما برای پسملی شما
مامان کوروش
11 مرداد 91 11:47
سلام مامان مهربون چه بچه های نازی دارید چشم حتما بهشون رای میدم


درود عزیزم سپاس خانم گلی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 مرداد 91 12:14
سلام عزیزم.اگه نبه به نت دسترسی داشتم حتما عزیزم.


سپاس عزیزکممممم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 مرداد 91 12:18
من همین الان رای دادم.عکس شماره 6


عزیزم سپاس اما توی مسابقه والی امروز میتونی رای بدید مسابقه دومی از شنبه است سپاس گلم از مهرت
آوا مامان رادین
11 مرداد 91 13:32
خدا حفظشون کنه چقدر نانازین این دوتا ماشا...
می خواهم رای بدم ولی نمی دونم چجوری؟ لطفا به من بگین



درود عزیزم سپاس از مهرت گلم
امروز میتونی اینجا بری رای بدی به سوگل و کیانوش آدرس وبلاگمونم بزار
http://mamiparisa.persianblog.ir/post/3/
شنبه هم اینجا میتونی رای بدی به شماره 6 سوگل و کیانوش
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
مامان محمد ماهان
11 مرداد 91 14:36
سلام خانمی.هزار ماشالا بچه های خیلی نازی دارید.خدا حفظشون کنه


سپاس عزیزم قند و عسل شما هم خیلی گله
asal
11 مرداد 91 15:38
سلام عزیزم.کجا باید به این فرشته های کوچولو رای بدیم. ماشاالله چقدر نازن. خدا حفظشون کنه.



درود عزیزم سپاس از مهرت گلم:
امروز میتونی اینجا بری رای بدی به سوگل و کیانوش آدرس وبلاگمونم بزار
http://mamiparisa.persianblog.ir/post/3/
شنبه هم اینجا میتونی رای بدی به شماره 6 سوگل و کیانوش
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
asal
11 مرداد 91 16:24
آزی جون من توی ایده های مامی رفتم رای دادم ولی عکس گلهای شما نبود.


بله عزیزم از تیر ماه تا الان اون بحث و آپدیت نکردن اسم خیلی از شرکت کننده ها توش وارد نشده اما ما تبلیغمون و کردیم
شنبه وبلاگ کودک من هم رای گیری هست
سپاس گلم که رای دادی
ني ني شكلك
11 مرداد 91 16:25
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ وبت¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ واقعا" ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ خيلي¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ خوبه ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_به ما هم سر بزن________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_ني ني شكلك____________¤¤
منم به اين خوشگلا راي دادم.



سپاس عزیزم محبت کردی زنده باشی
سما خواهری
11 مرداد 91 23:14
سلام مامان آزی جون واقعا فرشته هاتون
خیلی نازن
خدا براتون نگه داره

خواهر منم الان داره 3 سالش می شه
آخه من اولین بارمه که این جا وب می سازم
همه ی وبلاگای من تو میهن بلاگه




خوش اومدی عزیزم دیدم آبجی خوشگلت و خدا حفظش کنه
مامان فاطمه
11 مرداد 91 23:51
چشم عزیزم منم میرم بهشون رای می دم.
ماشاالله بچه های خوشگلی داری خدا حفظشون کنه.


سپاس عزیزه دلم امیدوارم همیشه دلشاد و تندرست باش خانم گلی
مامان سبحان
12 مرداد 91 4:33
خانومی چه جوری میشه رای داد


درود عزیزم
امروز میتونی اینجا باید رای بدید به سوگل و کیانوش آدرس وبلاگمونم بزار
http://mamiparisa.persianblog.ir/post/3/
شنبه هم اینجا میتونی رای بدی به شماره 6 سوگل و کیانوش
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
مامی امیرمحمد
12 مرداد 91 11:08
سلام تبریک می گم به شما واسه داشتن این فرشته های زیبا ایشالا زیر سایه مامان وبابا بزرگ شن


سپاس عزیزم من هم امیدوارم فرشته شما همیشه تندرست و دلشاد در کنارتون باشه
ناهیدمامان فاطمه گلی
12 مرداد 91 15:40
سلام وای چه دوقولوهای گلی عاشقتونم
منم با افتخار بهتون رای می دم
فقط ادرسو بدید لطفآ



درود عزیزم سپاس از مهرت گلم
امروز میتونی اینجا باید رای بدید به سوگل و کیانوش آدرس وبلاگمونم بزار
http://mamiparisa.persianblog.ir/post/3/
شنبه هم اینجا میتونی رای بدی به شماره 6 سوگل و کیانوش
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
مامان یاسمن ومحمد پارسا
13 مرداد 91 2:28
سلام خاله جون حتما به این ناز نازیا رای میدم


درود عزیزم سپاس خاله جونی
مامان امیرحسین
13 مرداد 91 2:49
سلام.وااای قربون شکل ماهتون.چقدر خوشگل و نازید شما.من هم به شما رای میدم هم با افتخار لینکتون می کنم.می بوسمتون.


درود سپاس خاله جووون از مهرتون ما هم شما رو لینک کردیم 4 تا بوس از طرف ما واسه امیر حسین خوشمل
مادر خانومی
13 مرداد 91 10:32
سلام مامانی . چشم حتما به دوتا گل قشنگتون رای میدم. اما حتما توی صفحه اول وبتون آدرس وب کودک من رو بنویسید که همه بدونند که کجا باید برن و رای بدن. مرسی .


درود عزیزم سپاس از مهرت خانم گل دقیقا روی اسم وبلاگ کودک من کلیک کنن وارد بخش مسابقه میشن
مامان رومینا
13 مرداد 91 12:04
چه نی نی های ناااااااااااااااازی خدا حفظشون کنه


درود عزیزم سپاس از مهرت به فندق تپلی شما که نمیرسن
مامان رومینا
13 مرداد 91 12:05
خصوصی


سپاس خانمی خودتون دسته گلی
خاله ي اميرعلي
13 مرداد 91 16:14
سلام
من رفتم به شماره ي 6 يعني به سوگل و كيانوش جون راي دادم
وبلاگتون خيلي قشنگه مث دوقلوهاتون
وبلاگتون رو به طور اتفاقي از كامنتي كه برا مامان ملاحت مامان ميكائيل جون گذاشته بوديد پيدا كردم از كوچولوهاتون خوشم اومد و بهشون رفتم راي دادم
باي باي


سپاس عزیزه دلم از مهرت خانم گل زنده باشی
رای گیری دو روی سکه شنبه است عزیزم یعنی فردا
خاله ي اميرعلي
13 مرداد 91 16:22
عزيزم من ميرم سايت مامي پريسا آخه عكي سوگل و كيارش رو نميبينم پس چجوري راي بدم
باشه چشم فردا هم ميرم راي ميدم


سپاس عزیزه دلم محبت میکنی
مامان یاشار و بهار
13 مرداد 91 19:00
سلام خانمی. مرسی که به ما سر زدی. این چند روز بهار مریض شد و اصلا نتونستم برم تو سایت. شرمنده. ولی وقت کنم حتما می رم و به فرشته های گلتون رای می دم. ببوسشون.


درود عزیزم آخی الهی ای جونم الان بهتره ؟؟؟؟
سپاس خانم گلی از مهرت چشم حتما شما هم روی گل بچه هات و ببوس از طرف ما
مامي نسيم ( مامان ملودي )
14 مرداد 91 10:19
من بهتون راي دادم


سپاس خاله جووووونی
مامان زهره
14 مرداد 91 11:25
سلام عزيزم من يك بار راي دادم اگه مي شه بازم راي بدم به من خبر بده تا زود بيام راي بدم.


درود عزیزم رای گیری امروز تازه شروع میشه
ستاره زمینی
14 مرداد 91 11:34
حتما گلم به نانا زی های خاله رای میدم..فقط چجوری ؟؟؟


خاله جون تشریف ببرید این آدرس
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
شماره 6 به کیانوش و سوگل رای بدید آدرس وبلاگمونم زیر رای بنویسید سپاس خاله جونی
مامان رومینا
14 مرداد 91 11:37
ما رفتیم رای مون رو انداختیم صندوقبه دوقلوهای نازمون رای دادیم ایشالا که برنده شن


سپاس از حضور حماسی شما در این روز مهم
mahziar
14 مرداد 91 12:31
من که حتمابه سوگول وکیانوش رای میدم خیلی خوشگل می خندن


سپاس عزیزه دلم امیدارم همیشه دلشاد باشی
mahziar
14 مرداد 91 12:43
رای ما سوگول وکیانوش


سپاااااااااااااااس عزیز دلمممم
مامان تارا و باربد
14 مرداد 91 13:31
سلام من به اون فسقلی هات رای دادم


درود سپاس عزیزه دلم از مهرت
mahziar
14 مرداد 91 14:28
خبربدوبلاگم مسدودشدبعدازاین همه زحمت


ای وااااااااااای چرا آخه به مدیریت خبر دادید؟؟؟؟؟
mahziar
14 مرداد 91 14:52
چیجوری خبربدم انقدحالم گرفته شده اخه هیچ کارغیرقانونی نکردم ولی نمیدونم چرامسدودش کردن


ممکنه سایت مشکل داشته باشه اشتباهی شده باشه حتما اطلاع بده عزیزم
mahziar
14 مرداد 91 14:59
شمانمیدونیدچیجوری بایدخبرداد


عزیزم صفحه اول سایت تماس با ما رو بزن
مامان امیر مهدی(سوده)
15 مرداد 91 16:37
سلام عزیزم من به غنچه های شما رای دادم


درود عزیزم سپاس از مهرت خانمی زنده باشی
متین مامی ایلیا
15 مرداد 91 22:31
سلام عزیزم شرمندت شدم من قبلا رای دادم
اگه قبول میکنن دوباره رای میدم


قربونت برم همین که به یادمونی کافیه سپاس عزیزم
صبا
16 مرداد 91 14:51
چشم.....


سپاس گلم
مامان هانیه سادات
16 مرداد 91 17:31
سلام. الان رفتم و رای دادم. ایشاالله برنده میشی.


درود عزیزم سپاس خانمی از مهرت
مامان عاطفه
17 مرداد 91 5:02
من خیلی دید جنبیدم عزیزم از ای بابت من رو ببخشید . ایشالله تو مسابقه بعدی .


خواهش میکنم خانمی زنده باشی
مامان نفس طلایی
27 مرداد 91 17:19
خدا حفظشون کنه و... واقعا فرشته اند


سپاس عزیزم زنده باشی خانمی
ملیکا زهرا
31 مرداد 91 23:26
=@}

سپاس گلم