کیانوش و سوگلکیانوش و سوگل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

✿ツ فــرشـــتـہـآے زندگے مآ ✿ツ

✿ツ ترانه محبوب شما ✿ツ

1391/5/8 1:04
581 بازدید
اشتراک گذاری

یه ترانه قدیمی هست که ما وقتی کوچیک بودیم یاد گرفتیمniniweblog.com

 

من و بابا امیر همیشه این ترانه رو براتون میخونیمniniweblog.com

امشب بابایی دست کلیدهاشو وقتی رفته بود بدمینتون گم کردهniniweblog.com

همشم تقصیر مامانیهniniweblog.com

قربونتون برم که بابایی میاد خونه شما رو که میبینه

همه ناراحتی و خستگی هاش یادش میرهniniweblog.comniniweblog.com

من عاشق این ترانه بودم از بچگی حالا ماجراش و بعدا تعریف میکنم براتونniniweblog.com

خیلی خوشحالم که شما هم دوستش داریدniniweblog.com

niniweblog.com

بابا امیر:تو که ماه بلند آسمونی

مامان آزی:منم ستاره میشم دور دور دورت را میگیرم

بابا امیر:اگه ستاره بشی دورم را بگیری

مامان آزی:منم ابر میشم رو رو رو روت را میگیرم

بابا امیر:اگه ابر بشی روم را بگیری

مامان آزی:منم باروون میشم چیک چیک چیک چیک میبارم

بابا امیر:اگه بارون بشی چیک چیک بباری

مامان آزی:من هم سبزه میشم س س س سر در مییارم

بابا امیر:تو که سبزه میشی سر درمییاری

مامان آزی:من هم گل میشم پهلوت میشینم

بابا امیر:تو که گل میشی پهلوم میشینی

مامان آزی:من هم بلبل میشم چ چ چ چهچه میخوونم

niniweblog.com

مامان فدای ذوق کردنتون بشه وقتی این ترانه رو میشنویدniniweblog.com

قربونتون بشم که الان چه ناز خوابیدینniniweblog.com

اینم لینک صوتی قدیمی این ترانه

تو که ماه بلند آسمونی با صدای دلنشین <هنگامه یاشار>

فرشته های من مامانی هم بره بخوابه که بابا جونی خیلی خسته استniniweblog.com

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان ارشیدا
8 مرداد 91 19:49
آزی جون منم شما رو اد کردم. فقط تا الان از این طریق با کسی گفتگو نکردم نمیدونم چطوری میشه ممنون میشم راهنماییم کنید و یه روزی رو انتخاب کنید و بهم بگید تا باشم.
راستی واقعا عکسهای قشنگی از دست و پاهای کوچولوهاتون گرفتید.من روزی یکبار میام و نگاهشون میکنم و براشون صلوات میفرستم.


قربونت برم توی نی نی گپ برونوشته تنظیمات اونجا گزینه روشن و بیار بعد اوکی کن بعد بیاد توی ادد لیست دوستانت اونجا اگه من آنلاین بودم که به احتمال زیاد هستم گفتگو روبزن سپاس عزیزم از مهرت
مامي نسيم ( مامان ملودي )
11 مرداد 91 10:00
خدا نگهشون داره براتون . دو قلو بزرگ كردن واقعاً سخته


سپاس هزیزم و همینطور نی نی شما رو عاشق که باشی هر سختی آسان میشود
مامان فاطمه
11 مرداد 91 23:45
من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتید شماهم منو لینک کنید
منشعری روکه نوشتی خیلی دوست دارم


سپاس عزیزم حتما به دوست جونی ها نی نی های من اضافه میشید
خوشحالم که شما هم دوستش دارید