کیانوش و سوگلکیانوش و سوگل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

✿ツ فــرشـــتـہـآے زندگے مآ ✿ツ

✿ツ دلبری های فرشته ها ✿ツ

1391/5/15 9:39
1,343 بازدید
اشتراک گذاری

کلمات جدید:کوکولوهای با مزه و دوست داشتنی

دَدَ : بیرون
دَ : دالی کردن 815820_koo-koo.gif
دَایل : الو کردن کوکولوهای با مزه و دوست داشتنیکوکولوهای با مزه و دوست داشتنی
مَمَ : مامان smilie_baby_129.gif
بَابَا: بابا - گاهی هم دَدی 
ابو : بروballoony.gif
آماااا : عمه - الهی مامان فداتون بشه که شما عمه ندارید
نا: یعنی آهنگ واسه رقصیدنsmile emoticon kolobok
صدای جیرجیرک وقتی پخش میکنم  ساکت میشید و به اطراف نگاه میکنید пчела
کیانوش مامان عاشق آب بازیه به هر بهونه ایی میخواد آب بازی کنه niniweblog.com
وای اگه بخوای بیاریو لباس بپوشونی تنش

کلی داد و بیداد راه میندازه و ابو ابو ابو میکنهsmile emoticon kolobok
وقتی مامانی یا بابایی دارن با لپ تاپ کار میکنن اگه روی میز نباشه
دو تاتون حمله میکنید سمت ما و بالای لپ تاپ و میگیرید و بلند میشید http://e-lu.demiart.ru/emoticons/actions/g015.gif
کیانوش بالای لپ تاپ و میکشه سمت خودش که ببینه چه خبره کوکولوهای بامزه ودوست داشتنی
سوگلم با یه دستش بالای لپ تاپ و میگیره

و با اون یکی دستش میرقصه یعنی واسش آهنگ بزارم
یه وقت هایی هم که میدونید

من روی سیم های لپ تاپ حساسم الکی میاید اذیتم کنید
یواشکی میاید سمته سیم لپ تاپ

و من میگم بلو خونتون شما هم میخندید و میرید یه دور میزنید دوباره میایدشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے
سوگلی و کیانوش مامان عاشق فرنی شدن هر روز اگه فرنی نخورن نمیشه connie_feedbaby.gif
سوگلی لواشک هم خیلی دوست داره
کیانوش بر عکس بابایی عاشق ژله هست
وقتی میخوان غذا بخورن

حتما باید بیان توی بغلم بشینن

و من ذره ذره غذا رو بدم به دهنشون
ولی اونا اجازه نمیدن بزارم توی دهنشون

با دستای کوچولوشون لقمه رو از دستم میگیرن

میزارن توی دهنم و دوباره از دهن من بر میدارن و میخورنش
یا اگه با قاشق باشه اول قاشق و میارن سمت من که من بخورم بعد خودشون
از مبل ها و تخت مامان و بابا بالا رفتن و پایین اومدن و خوب بلدین

گاهی می ایستادید خودتون و بعد چند دقیقه خودتون و مینداختین توی بغلم

اما چند روز پیش واسه اولین بار دو قدم برداشتید الهی که مامان قربون تاتی کردنتون بشه


شما ديگه حرفهاي آدم بزرگها رو نسبتا مي فهمید .smile emoticon kolobok

و اگر يك جمله آشنا باشه سريع عكس عمل نشان مي دید

مثلا هميشه وقتي ازشما مي پرسند چند سالتونه ؟

عدد يك رو با انگشت نشان مي دید


شما با تلفن به طور خيلي جدي صحبت مي كنیدکوکولوهای با مزه و دوست داشتنیکوکولوهای با مزه و دوست داشتنی

مكالمه شما:

دَایل : الو
اَلبا= سلام

بَید= بله

واي.......يك كار جديد كه انجام مي دید

ذوق مي كنید.....خيلي صداي ذوقتون باحالههههههههههه427120_yahoo.gif

كانال عوض مي كنید هم با ريموت هم با خود تلويزيونsmile смайлики смайлы

براي خودتون ناناي مي زارید


كلا در يكسالگي هر روز يك هنر جديد رومیکنید

*کلاغه میگه؟ شما:گا گا

شعر تب تب خمیر شیشه پر پنیرو واستون میخونم

شما تندتند دستاتونو میکوبی پشت همدیگه  و سریع دستتونو میارید بالاniniweblog.com


اولین کلمه ای که بعد مامان و بابا یاد گرفتید این بود:آآوو

یعنی جارو!حالا میخاد جارو برقی باشه یا شارژی یا متعلقاتش!

همه رو میشناسید و پشت هم میگید آآوو آآوو

به غذاتون دست میزنید میگید بووووووووووو


توپ بازی و خیلی دوست دارید و میگید  اوووبه

دستتون از زمین میگیرید و بلند میشید و کلی ذوق میکنید

تا بابا میگه ماشالا ماشالا زود خودتونو میندازید زمین

به پنکه میگید اوووووو و فکر میکنید هرجا باد میاد پنکه هم هست!!

بیرون که باد میاد و درختارو تکون میده میگید اوووووووو


بابایی رو خیلی خوب میشناسید و پشت سرهم میگید بَابَا با لبخندsmile emoticon kolobok

اگه غذایی رو دوست داشته باشید با اولین لقمه میگید به به
ببعی میگه؟ شما:ب ب      

جوجه میگه؟ شما:جووووو  Chicken Emoticon

       ماهی میگه؟ شما:تند تند لباتون باز و بسته میکنید 110319_piscess.gif

به جیز میگید بوووووووووsmile emoticon kolobok

خوابتون میگیره سرتون میذارید زمین تو حالت 4 دست و پا و میخندیدیدsmile emoticon kolobok

ادامه مطلب عکس ها رو ببینیدشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

دلبری های مامان خیلی دوستون دارممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

آسمونی ها
15 مرداد 91 23:05
جیگری ها
میام میخورمتونااااا


میسی خاله جونی
مرجان مامان پریساجون
16 مرداد 91 1:18
عزیزم الان رای دادم.ایشاله برنده شن.ما رو هم خبر کنی تا خوشحال شم


سپاس عزیزکم چشم حتما خاله جون
مامان رها
16 مرداد 91 14:59
خدا حفظشون كنه براتون چه كمكي از دست من بر مياد


سپاس خانمی توی مسابقه دو روی سکه اگر دوست دارید بهمون رای بدید
مامان فافا
16 مرداد 91 15:02
واااااای که چقد اینا شیرینند
خیلی دوستون دارم
مامانی چه شکلکهای خوبی میذارید


فدات عزیزم به شیرینی فاطمه گلی که نمیرسن
سپاس از نگاه قشنگت عزیزم
مامان ِ طنین
16 مرداد 91 15:07
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم عاشقتون شدم.
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


سپاس عزیزم دوستون داریم
دوست من
16 مرداد 91 15:14
آفرین و ماشالله به این ذوق و سلیقه واقعا
گل کاشتی خواهررررر
خدا برات حفظشون کنه خوشکل مشکل هارو
من لینکت کردم امیدوارم دوست خوبی باشم

اینهم هزارتا بوس واسه نی نی ها

ممنون که به وبلاگم سرزدی خاله جون


سپاس عزیزم از مهرت
ما هم حتما شما رو به لیست دوست جونی ها اضافه میکنیم
مامان امیرحسین و امیرعلی
16 مرداد 91 15:18
عزیزم رفتم به گلام رای دادم..عاشقشونمممممممممممم.


سپاس خانمی از مهرت زنده باشی عزیزم
امیرمهدی کوچولو
16 مرداد 91 15:18
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___سلام مهربون من آپم______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


چشم خانمی
خاله ی نـــــــورا!
16 مرداد 91 15:55
الهیییییییییییییییییییییییی
چقدر بــــآمزه و نـــــآنـــآزن، عـــآشقشونــم



سپاس خاله جونی ماهم شما رو دوست داریم
گل دخترم سپیده
16 مرداد 91 16:10
سلام خانمی خوبی عزیزم رفتم رای دادم البته با وبلاگ همسرم آخه با وب دختری قبلا رای داده بودم انشاله این دوقلوه های خوشکل برنده شنبااجازتون شمارو لینک کردمآخه من خیلی سوگل وکیانوش دوست میدارم بجای من یه ماچ آبداربهشون بده


درود گلم سپاس از مهرت عزیزم چشم حتما لینکتون میکنیم خانمی ما هم شما رو میبوسیم
مامان امیر
16 مرداد 91 17:08
سلام عزیزم
ماشاء الله به این دو گل ناز نازی
به این دو خوشگل و ناز رأی دادم
ان شاء الله که برنده بشند


درود گلم سپاس از مهرت خانمی زنده باشی
خاله جون
16 مرداد 91 18:13
سلام چقدر شما ها نازید من به شما رای دادم خشملا
و با اجازه تون لینکتون کردم


درود عزیزم سپاس خاله جونی ما هم لینکتون کردیم
عاطفه
16 مرداد 91 20:38
سلام عزیزم.چه نی نی های خوشملی ماشالا،خدا حفظشون کنه.مهلومه خعلی شیطونن
من کجا باید رای بدم به این جیگیلی ها


درود عزیزم سپاس از مهرت نه اتفاقا خ آروم هستن
شما میتونید اینجا رای بدین فقط امشب شب آخره
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
سپاس خانمی
سودی مامان خرزوخان
16 مرداد 91 22:07
سلام مهربون... مرسی که به من سر زدی خوشحالم کردی خوش به حالت که بچه هات جلو چشمتن و بزرگ شدن ولی من هنوز راه درازی در پیش دارم. ایشالا بچه هات همیشه سالم و سرحال باشن اگه موافق به تبادل لینک بودی خبرم کن


درود عزیزم خدا بزرگه دلت و بزرگ کن حتما لینکتون میکنیم سپاس از مهرت خانمی
مامان پویا - احمدی
16 مرداد 91 22:48
سلام عزیز دلم خوبی شما؟
والا اینا دلبریه
خدا حفظشون کنه
ممنون که اومدی وبلاگمون


درود خانم گل سپاس عزیزکم و همینطور دست گل شما در پناه خدا باشه *
مامانی وروجک
16 مرداد 91 22:50
ممنون از حضور پر مهرتون در وب ارمیا جون.ما لینکتون میکنیم.بوس


سپاس عزیزم
نسی (مامی درسا)
16 مرداد 91 23:19
عزیزم چطوری باید به نی نیهای نازت رای بدم؟؟؟؟


شما میتونید اینجا رای بدین فقط امشب شب آخره
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
سپاس خانمی
مامان آیدین
16 مرداد 91 23:42
سلام خانومی چقدر نازن این نی نی های شما حتما" براشون اسفند دود کنی دوستتون دارم .


درود عزیزم سپاس خانم گل نگاهت قشنگه عزیزکم چشم شما هم واسه پسری اسپند دود کن ما هم دوستتون داریم خاله جونی
مامان کسرا
17 مرداد 91 8:52
درود بر شما و فرشته های دوست داشتنی تان حداوند حفظشون کنه خیلی ماشالله ناز هستند
من حتما به ادرسی که اعلام کردید میرم و
رای میدم شما هم به ما زود زود سر بزنید خوشحالمون میکنید
من میتونم شما را لینک کنم؟


درود گلم خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه عزیزم سپاس ز مهرت خانم گلی چشم حتما میایم دیدنتون خانمی
بله حتما میتونید ما هم لینکتون میکنیم فقط لینکتون اشتباهه
مریم
17 مرداد 91 14:40
جوجوها خیلی ماهین


سپاس خاله جون جوجه طلایی شماهم مثل ماهه
مامان آرسن
17 مرداد 91 16:46
خدا چقدر نازن این دو قلو های شیطون . هنوزم برای رای دادن وقت هست می خوام به این دوتا نی نی خوشگل رای بدم


سپاس عزیزم بله تازه شروع شده مسابقه
ني ني شكلك
17 مرداد 91 18:25
سلام من هم شما را با افتخار لينك كردم .


سپاس از مهرتون
الهه مامان روشا جون
17 مرداد 91 23:29
سلام خانومی من به دو تا عزیزای دلم رای دادم.ایشالا برنده بشن.


درود عزیزم سپاس از مهرت خانم گل زنده باشی خاله جونی
مامان بردیا
18 مرداد 91 18:25
سلام وای که چقد اینا شیرینن
اگه ممکنه عنوان وبمو توی لینکتون اصلاح کنین.ممنون.به ما هم سر بزنین منتظریم.


درود عزیزم سپاس خاله جون چشم درستش میکنم
مامان ریحانه جون
20 مرداد 91 17:38
خیلی نازن این دوقلوهای شیرین.... خیلی خوبه که دو تا هستن و هیچوقت حوصله شون سر نمیره... خدا حفظشون کنه ...
با اجازه لینکتون کردم


سپاس گلم از مهرت آره واقعا خدا رو شکر دو تا هستن
ما هم لینکتون میکنیم عزیزم
مامان هستی
20 مرداد 91 21:57
از دیدن عکس نی نی هات لذت بردمممممممممم


سپاس گلم از نگاه زیبات
مامان سارینا
21 مرداد 91 10:45
ماشالله به این دو تا جوجوی خوشمزه و شیرین زبون و شیرین کاررررررررررر . خیلی کاراشون باحاله از خوندنشون لذت بردم . روی ماه هر دو تاشونو از طرف من یه عالمه ببوس


سپاس گلم از مهرت لطف داری عزیزم مرسی که اومدی خانمی چشم ما هم شما رو میبوسیم
مامان شیدا
22 مرداد 91 10:04



مامان باران
22 مرداد 91 12:34
واي خدا جونم دلم ضعف رفت براي اين فرشته ها چقدر قشنگ با هم بازي مي كنند ، اميدوارم هميشه شاد و سلامت باشين


فدات شم عزیزکم امیدوارم باران جونمم همیشه تندرست و دلشاد باشه زیر سایه خدا و شما
مامان فاطمه
23 مرداد 91 14:42
سلام نماز و روزه تون قبول
ماشاالله به گلهای نازت ، زنده باشن انشاالله
وروجکا چکارمیکنید؟


درود گلم سپاس از مهرت تندرست باشی عزیزم
وروجکا خوبن سلام دارن خدمتتون
مامی کارن
24 مرداد 91 18:10
وای چه کوچولوهای ملوسی ...
خدا براتون حفظشون کنه ....
ممنون که به ما سر زدید ...
با افتخار لینک شدید ....
واسه کوچولوهاتم اسپند دود کن که اینقد نازو وروجکن


سپاس عزیزم از مهرت ما هم لینکتون میکنیم گلم
چشم خانمی
زهره مامان آریان
30 مرداد 91 1:54
وای چقدر جیگرن این وروجکا.
خدا حفظشون کنه.
مامانی محکم ببوسشون


فداتشم سپاس عزیزم
زنده باشی خانمی
چشم حتما
مروارید
31 مرداد 91 8:31
چ وبلاگ نازی داری.نی نی هات خوشگل ترازوبلاگتن.X
.موش بخولتتون
میای تبادل لینک؟ :


فداتشم خانمی بله حتما عزیزم